zondag 13 april 2014

Tijd. Waar blijft t?

Tijd tijd tijd....Waar blijft de tijd? Geen idee. En waar ik t nou zo druk mee heb? Weet ik eigenlijk ook niet....
Wel houd ik braaf bij wat er door de door mij gevolgde bloggers wordt gecreeerd, om vervolgens dolenthousiast over te lopen van ideeen, maar kom er gewoon even niet aan toe....
Mijn eigen pagina frustreert mij: ik krijg het niet voorelkaar een diavoorstelling-gadget er op te zetten.
En ook mijn lijst met Blogs die ik volg krijg ik er maar niet op. Jammer.
Maar wie weet, ooit, ineens, zie ik het licht;.)
Als ik tijd heb.....

4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar hoor, die tijd.. zag dat je lijst met blogs die je volgt niet klopte, kon niets aanklikken. Zoektocht hรจ, dat programma.. Ben zondag een hele dag in de buurt bij je dus mocht je dringende vragen hebben, kunnen we misschien ff samen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk maar eens op het blogje van Jolanda. Daar staat informatie over DE deken.ik ben ool lid van de fb groep die over de deken gaat, maar daar moet je tegen kunnen kijk af en toe eens. Fbsite heet crochet a granny a day. X Chantal

    http://scrapselsvanjolanda.blogspot.nl/?m=1

    BeantwoordenVerwijderen